De Dag van de Achterhoekse Popmuziek (DAP)​ brengt podia en bands met elkaar in contact en presenteert dit onder één paraplu. 

  • STAP 1

    Aanmelding podia en bands (deadline 1 september 2017)  

    Podia en bands die willen deelnemen vullen onderstaande formulieren in

  • STAP 2

    Podia en bands nemen onderling contact op (deadline 1 oktober 2017)

    • Bands benaderen podia uit de lijst met aangemelde podia (verschijnt 1 september online)
    • Podia benaderen bands uit de lijst met aangemelde bands (verschijnt 1 september online)

    Podia en bands nemen dus zelf contact op met elkaar en maken onderling afspraken over:

    • speeltijd en -duur
    • gage en rider
    • P.A. licht en backline

    * Podia let op: opgegeven gage is niet altijd vast, kan best bespreekbaar zijn
    * Bands let op: veel podia stellen de zaal, installatie, technicus gratis ter beschikking en hebben geen budget voor gage.

  • STAP 3

    Match? Podium vult bevestigingsformulier in
    Het podium vult vervolgens uiterlijk 1 oktober dit formulier in en DAP17 maakt dan:

    • een totaal blokkenschema ​en programma online (zie voorbeeld DAP16).
    • flyers en posters
    • aankondigingen via radio, televisie en print via de media partners Optimaal FM (dagelijks 40.000 luisteraars), Regio8 en Achterhoek Nieuws​ (180.000 kranten)​​